Dlaczego kochamy kalendarze trójdzielne?

Dlaczego kochamy kalendarze trójdzielne?

Powszechny dostęp do Internetu i kontakt z telefonem komórkowym przypominającym przenośny komputer sprawiają, że kalendarze mogą wydawać się mniej popularne niż przed laty. A jednak ich sprzedaż wcale nie spada. Co więcej, nadal są one znakomitym gadżetem reklamowym. Jeśli wiemy, jakie są ich zalety, jesteśmy też w stanie z powodzeniem wykorzystywać je w firmowym marketingu.

Kogo zainteresują kalendarze trójdzielne?

Kalendarze trójdzielne określane też mianem kwartalnych, są rozwiązaniami, które powinny przypaść do gustu każdemu przedsiębiorcy, bez względu na to, z jaką branżą jest związany. Pasują do sklepów, biur i zakładów produkcyjnych, znakomicie sprawdzają się przy tym również w instytucjach pożytku publicznego. I choć jako gadżet reklamowy wykorzystywane są przede wszystkim do wzmacniania relacji z partnerami biznesowymi, możemy spotkać je również w domach prywatnych.

Przegląd zalet

Co sprawia, że kalendarze kwartalne mają tak wielu odbiorców? Nie da się ukryć, że możemy mówić o przynajmniej kilku zaletach, na które warto zwrócić uwagę. Na pierwszy plan wysuwa się oczywiście przejrzystość kalendarzy. Łatwo można dowiedzieć się z nich, jaki dzień będzie wolny od pracy w przyszłym tygodniu i jaka data wypadnie w piątek dokładnie za cztery tygodnie. Kalendarz trójdzielne nie tylko nie zajmuje wiele miejsca, ale również zwalnia nas z konieczności nerwowego poszukiwania zawartych w nim informacji. Docenić należy również to, że wszystkie informacje w nim zawarte możemy znaleźć w jednym miejscu. Wystarczy chwila nieuwagi, aby tradycyjny notes zaginął nam na co najmniej kilka dni. Tu nie ma mowy o tego rodzaju ryzyku.

Kalendarz kwartalny jako źródło reklamy

Nie można zapominać i o tym, że ten przydatny kalendarz może przekazywać interesujące informacje na temat firmy, która chce promować się za jego pośrednictwem. Tuż nas kartkami z datami znajduje się przecież miejsce idealnie sprawdzające się, gdy chcemy umieścić firmowe logo i podstawowe informacje na temat podmiotu, który promujemy. Jeśli zrobimy to w ciekawy sposób, nasza firma zyska promocję przez cały rok.

Sprawdź również: https://www.viperprint.pl/produkt/KTR100

Similar Posts:

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *