Handel kreuje świat który nas otacza. Miliony ludzi utrzymują się ze świadczenia usług obojętne czy to gastronomicznych czy też rozrywkowych. Nie można nie zauważyć tego, że ludzie korzystający z magii sprzedaży stanowią obecnie znaczną większość społeczeństwa. W każdym sklepie znajdujemy przedmioty czy też produkty garmażeryjne które codziennie umilają bądź ułatwiają nam życie.
Każda nawet najmniejsza zabawka czemuś służy i nawet najbardziej wymyślne (pozwolę sobie nazwać to kolokwialnie) pierdoły mają zastosowanie często bardzo ukryte. Prowodyrami myśli technicznej zawsze byli Japończycy. Wymyślne bibeloty są tam produkowane codziennie w liczbach które normalnego człowieka potrafią przytłoczyć swoim ogromem.Właśnie nasi bracia na wschodzie wynaleźli markę hello kitty która dzisiaj stanowi jedną z najbardziej rozpoznawalnych postaci w świecie rysunkowym.
Wizerunek danej marki
Wizerunek miłego kotka możemy więc odnaleźć na rzeczach takich jak materiały biurowe. Na tym fenomen kitty się jednak nie kończy. Słodka różowość atakuje nas praktycznie z każdej strony. Czy to na karteczkach czy na komórkach, wszędzie to samo. Marka rozrosła się w siłę i obecnie zdobi nawet pokłady samolotów linii koreańskich. Jest to niesamowite gdyż coś co miało stanowić początkowo pomysł na produkty dla dzieci stało się wyznacznikiem kultury i dobrego smaku. Oczywiście nie każdy z nas będzie doceniał coś tak słodkiego jednak nie można ukryć tego iż kultura kawaii gości w sercach wielu. Zazwyczaj są to małe dziewczynki jednak nie zawsze. Hello kitty zawojowało świat i niedługo będzie obecne nawet na takich rzeczach jak materiały budowlane. Miejmy tylko nadzieję iż ten rozrost sławy nie przysporzy nam problemów takich jak wymuszone obcowanie z daną marką.
Rynek usług
Wszyscy powinni wybierać co chcą oglądać i nie ma w tym żadnych wyjątków. Nie chcemy przecież doprowadzić do sytuacji w której firmy ubezpieczeniowe będą rozdawać różowawe kwitki. Co za dużo to nie zdrowo (jak myśleli pewnie ludzie rozwiązujący starostwa powiatowe w XIX wieku). Korzystajmy ze zdobyczy kultury z umiarem godnym współczesnego obywatela. Rynek usługowy w Polsce jest bardzo rozwinięty. Obecnie możemy na terenie większości miast dokonać praktycznie wszystkiego i nie stanowi to większego problemu. Chcąc kupić jakieś artykuły do domu korzystamy z setek ofert dostępnych w tysiącach sklepów na terenie Polski. Nasze godło staje się więc powoli marką europejską i wielu ludzi z całego świata przyjeżdża do nas by obejrzeć naszą stolicę czy też miasta w okolicy. Jest to bardzo dobre gdyż wzbogaca naszą gospodarkę o kolejne banknoty tak ważne w dzisiejszym społeczeństwie.