Nie ma chyba obecnie człowieka posiadającego adresu mailowego, który nie dostaje maili ze sklepów internetowych, usług, czy newsletterów. Mimo, że jest wiele innych form to mailing nadal króluje, jako jedna z najbardziej skuteczna reklama w Internecie.
Nic jednak nie dzieje się przez przypadek – często reklama w Internecie, która wyświetlają się na ekranach naszych komputerów jest bardzo dostosowane do naszych preferencji lub potencjalnych potrzeb. Są jednak takie formy mailowe, na które sami w własnej woli wyrażamy zgodę.
Jak pozyskać rabat w sklepie?
Mailing jest to najczęstsza reklama w Internecie, ponieważ często przy okazji zakupów sami udostępniamy swoje dane osobowe skuszeni wizją na przykład rabatu lub karta stałego klienta. Mailing jest również najlepszą forma kontaktu z klientem, który już korzystał z usług danego sklepu. Takiego rodzaju reklama w Internecie sprawdza się w znakomity sposób informując o promocjach, rabatach, a często odbiorcy reklamy mailingowej są zamkniętym gronem osób, którym przysługuje dodatkowy rabat, lub dostęp do treści, które nie są dostępne dla innych klientów, którzy nie zgodzili się, aby taka reklama w Internecie była do nich skierowana.
Najlepsza reklama? Spersonalizowana!
Dodatkowo taka reklama w Internecie potrafi bardzo często być spersonalizowana dla danego odbiorcy. Pomijając imię lub login, którym można się posługiwać w tytule danego maila, to jeszcze najczęściej sprzedający posiada dostęp do archiwalnej listy zakupów danej osoby, przez co taka reklama w Internecie może być bardzo spersonalizowana dla konkretnej osoby. Mimo, że taka reklama w Internecie, jaką jest mailing jest coraz częściej kojarzona ze spamem i czasami nie jest ona czytana przez odbiorców nadal jest o jednak z najpopularniejszych form. Wszystko dzięki temu, że taka reklama w Internecie opiera się na znanej bazie klientów, można zaproponować dzięki temu bardzo spersonalizowaną ofertę dla danej osoby oraz budować lojalność klienta. Dzięki temu, że taka reklama w Internecie dostarczy odbiorcy informacji, które nie są dostępne dla użytkowników spoza listy mailingowej buduje się poczucie wyjątkowości dla danego klienta.