Posiadanie firmowej strony www to dzisiaj konieczność. Przedsiębiorca, który chce zaistnieć w świadomości potencjalnych klientów koniecznie powinien zdecydować się na założenie witryny internetowej swojej firmy.
Jakie korzyści przynosi strona www?
Bardzo często internauci łączą się z Internetem, aby poszukiwać w nim informacji. Do tych poszukiwanych wyjątkowo często należą informacje o firmach działających w danej branży. Firmową stronę www śmiało więc można nazwać wizytówką firmy w formie elektronicznej. Dzięki stronie www potencjalni klienci mogą szybko znaleźć interesujące ich informacje o firmie, zapoznać się z jej ofertę, nawiązać kontakt i współpracę.
Elementy, których nie może zabraknąć na stronie
Firmowa strona www musi być przede wszystkim przejrzysta i prosta w nawigacji. Nie może na niej zabraknąć najbardziej podstawowych informacji o profilu działalności firmy. Strona powinna być także atrakcyjna pod względem szaty graficznej. Ale źle odbierane są strony w jaskrawych kolorach, z mocno ozdobną czcionką (jest trudna do odczytania) i zawierające dużą ilość zdjęć. Dobrym pomysłem jest zamieszczenie zdjęć wnętrz biurowych, hal produkcyjnych czy pracowników, ale w ograniczonej ilości. Tego typu zdjęcia podnoszą wiarygodność firmy w oczach przyszłych konsumentów. Informacje o produktach lub usługach powinny być wiarygodne – potencjalnego klienta da się oszukać tylko raz. Na stronie nie może zabraknąć cennika, numeru telefonu kontaktowego i adresu firmy.
Reklama
Witryna firmowa to znakomite miejsce do jej reklamy. Przede wszystkim jest to metoda tania i skuteczna. Istnieją obecnie narzędzia, które pozwalają sprawdzić, jakie efekty przynosi reklama na stronie www. Są to między innymi narzędzia służące do monitorowania ruchu na stronie. Dzięki temu można opracować nową, bardziej skuteczną strategię reklamową.
Zdobywanie potencjalnych klientów zdecydowanie ułatwia firmowa strona www. Wirtualna wizytówka jest dzisiaj niezbędna, gdyż miejscem poszukiwania informacji o różnego rodzaju firmach jest Internet.